میلاد موعود بر شما مبارک
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

 

عاقبت او ظهور خواهـــــــــــد كرد
خاك را غرق نور خواهد كرد
روزي از اين كوير،اين برهـــــــــوت
ابر رحمت عبور خواهــد كرد
دل مارا كه خشك و پژمرده است
همــــچو باغ بلور خواهد كرد
آه مي آيد او كه لبخنــــــــــــــدش
عاشقان را صبـــور خواهد كرد
سينه ها را ز كينه خواهد شست
غصه ها را بدور خواهـــــد كرد
آه سوگند ميـــــــــــــــخورم ايدل
عاقبت او ظهور خواهــــــد كرد

 

 

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

 

 

         

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

 

imam zaman 012

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

بچه آبی
ساعت11:43---15 تير 1392
سلام آبجی

من بیام گرد و خاک وبلاگتو تمییز کنم

یه دستی به سروروش بکش

با تشکر
پاسخ:سلام...دیگه هیچ کس اگه ندونه شما خوب میدونی چرا به روز نکردم. دارم دستی به سر و روش میکشم البته با اجازه ی شما! یاحق


بامرام
ساعت23:23---10 تير 1392
سلام اینطور که فهمیدم از دستم دلخوری!!!!!!!!! اما نمیدونم چرا؟ لطف کن و بگو! خیلی خیلی ممنونم
پاسخ:سلام...اون موقع که شما این پیام رو فرستادی دلخور نبودم فقط کمبود وقت داشتم ولی الآن دلخورم ... موفق باشی-یاحق


محمد
ساعت9:27---6 تير 1392
ببخشید حوصله شعر خوندن ندارم......

اما عکسا خیلی قشنگه

مممممممنون
پاسخ:سلام ... شعر خوندن خیلی قشنگه! در هر حال ازتون ممنونم-یاحق


bamaram
ساعت19:26---4 تير 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام!

خوبه عالیه همه مطالب اخیرتو خوندم مشخصه خیلی داری کار میکنی

خیلی خوشحالم از اینکه داری سعی میکنی هدفمند کار بکنی

البته سعی کن مطالب مناسبتیت اونقدری نباشه که اصل مطلبت رو تحت تاثیر قرار بده!



هروقت کارم داشتی درخدمتم آبجی
پاسخ:سلام... بله خیلی هم کار میکنم البته وقت کم دارم نمیدونم باید چیکار کنم؟ چشم حتما.ممنونم بهم سر میزنی-یاحق


داداش
ساعت20:26---3 تير 1392
سلام

من ہم این روز قشنگرو بہت تبریک میگم
پاسخ:سلام...منم همینطور یاحق


pedram
ساعت13:40---3 تير 1392
salam

eshallah
پاسخ:.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:میلاد,ظهور,عاشق, ] [ 13:11 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق